E-voucher inwisselen

Wat is een e-voucher?
Een e-voucher is een digitale cadeaukaart. Dit is dus geen fysieke cadeaukaart, maar een cadeaukaart die iemand in zijn/haar mailbox ontvangt. Een e-voucher is dus snel en gemakkelijk. Vaak is er zelfs de keuze om de e-voucher naar het e-mailadres van de schenker of direct van de ontvanger te laten versturen.

Hoe kan ik de e-voucher innemen/inwisselen?
U kunt een Diner Cadeau e-voucher cadeaukaart inwisselen door middel van de inwisselmethode die u bij ons heeft gekozen:

- Scan’r App: 
De E-voucher kunt u met de Scan’r App inwisselen. Deze kunt u downloaden in de App Store of de Google Play Store. Log in op de Scanr app, klik op de scan knop en richt de camera op de achterkant van de cadeaukaart. U ziet nu het bedrag van de kaart en kunt invullen hoeveel u van de kaart wilt afhalen. Wilt u meer uitleg over hoe de Scan'r App werkt? Lees de handleiding.

- Webterminal:
Log in in de webterminal via https://service2.loyaltyinabox.com/WebTerminal2/Login

- Pinautomaat: 
Een e-voucher kan niet worden ingenomen via de pinautomaat. Schrijf het kaartnummer op en geef deze samen met de naam van uw bedrijfsnaam door op acceptant@cadeauconcepten.nl . Wij zullen dan contact met u opnemen om u een oplossing te bieden om de kaart alsnog in te wisselen.

Geldigheid
De e-voucher is tot twee jaar na aankoop geldig. 

Tegoed
Zodra u de E-voucher inwisselt in de Scan’r App ziet u de waarde staan. Mocht dit niet lukken, kunt u een saldocheck doen op: https://www.diner-cadeau.nl/saldocheck.

Wat kan ik doen als er zich een probleem voordoet?
Verlopen e-voucher
De mogelijkheid bestaat natuurlijk dat een gast een verlopen Diner Cadeau e-voucher/cadeaukaart inlevert, zonder dit zelf door te hebben. Verlopen e-vouchers/cadeaukaarten mag u weigeren. Vindt u het prettiger/meer gastvriendelijk om deze cadeaukaart toch in te nemen, dan kunt u ons een mail sturen naar acceptanten@diner-cadeau.nl met daarin het e-voucher cadeaukaartnummer en uw bedrijfsnaam. Op die manier kan de cadeaukaart dan alsnog worden ingewisseld. 

Heeft u per ongeluk een verlopen e-voucher ingenomen? Stuur dan een e-mail naar administatie@diner-cadeau.nl, vermeld hierbij uw restaurantnaam en het kaartnummer van de e-voucher.

Inwisselen lukt niet
Er kunnen meerdere redenen zijn, waardoor het inwisselen van de cadeaukaart niet lukt. Ook als het afwaarderen nu niet lukt, kunt u de Diner Cadeau cadeaukaart toch innemen. We zullen de Diner Cadeau cadeaukaart altijd uitbetalen. Stuur een mail naar acceptanten@diner-cadeau.nl, met hierin uw bedrijfsnaam, telefoonnummer en het probleem/de foutmelding vermeld. Ons team neemt dan z.s.m. contact met u op voor een oplossing.

Inloggegevens kwijt
Inloggegevens kunt u vaak terugvinden in uw mailbox. Als u op de woorden 'Inloggegevens scanr app' of 'Inloggegevens webterminal' zoekt, dan vindt u de mail waarschijnlijk terug. Kunt u de inloggegevens toch niet kunnen terugvinden? Stuur dan een mail naar acceptanten@diner-cadeau.nl met hierin uw naam, bedrijfsnaam en telefoonnummer vermeld. U ontvangt uw inloggegevens dan binnen 3 werkdagen.

Medewerker spreken
Komt u er niet uit en wilt u een medewerker spreken? U kunt ons telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur via 085-3038970. Buiten deze tijden om kunt u ons altijd bereiken door een WhatsApp bericht te sturen naar ditzelfde nummer.